søndag 29. november 2015

33 / dere som er hyggelige mot telefonselgere: you da real MVP

det jeg skulle ønske jeg kunne svare alle uoppdragne mennesker som skjeller meg ut når jeg ringer dem fordi "det er jo søndag for faen":

unnskyld meg, tror du virkelig at å ringe frekke pungfjes for 100 kroner timen er det jeg har mest lyst til å bruke søndagen min på? DU har kanskje surfet gjennom livet på pappas penger og en arvet villa på holmenkollen, men vi vanlige mennesker er faktisk nødt til å JOBBE for å kunne betale husleien i vårt råtne kollektiv, og jeg nekter å la privilegerte pappagutter fra oslo vest få meg til å føle meg mindre verdt. det er ikke min feil at du må nedverdige andre mennesker for å få ereksjon, du er kanskje vant til å få lov til å gjøre som du vil, men jeg kommer ikke til å la deg bruke min selvfølelse som dasspapir slik at du kan få et par sekunders glede mens du spruter din råtne sæd i ditt eget ansikt mens du tenker på hvor overlegen alle andre du er. du, og folk som deg, er grunnen til at jeg er for senabort, du er kanskje over 30, men det er ikke for sent enda.

1 kommentar: